ינושבסקי. בנייה מבית טוב

קבוצת ינושבסקי הינה קבוצה משפחתית, מהוותיקות והמוכרות בענף הבניה הישראלי הקבוצה העוסקת בשלושה תחומי פעילות: ביצוע פרויקטים מורכבים, יזמות של מגורי בוטיק והשקעות בטכנולוגיות בנייה חדשניות.

יכולותיה של קבוצת ינושבסקי להוציא אל הפועל פרויקטים מורכבים ומאתגרים, עמידתה בסטנדרטים ותקנים בינלאומיים, הקפדתה על איכות, בטיחות ומצוינות- הם אלו שהולכים לפניה.

מנהלי כל אחת מהחברות בקבוצה מעורבים בכל פרויקט, קטן כגדול, ומוודאים שהוא מקבל את ההתייחסות המקצועית המתאימה ושכלל הגורמים האחראים על ביצועו, חוברים להשלמתו המוצלחת.

צוותי העבודה כוללים את אנשי המקצוע הוותיקים והמנוסים בענף, בעלי ניסיון רב בהתמודדות עם האתגרים ההנדסיים המורכבים ביותר.

שביעות רצון הלקוח, עומדת במרכז החשיבה העסקית המובילה את החברה והיא המכוונת את פעילותה, הן ברמת השירות והן ברמתו הגבוהה והבלתי מתפשרת של הביצוע ההנדסי.

אלי ינושבסקי

בעלים ויו"ר הקבוצה

ניר ינושבסקי

מנכ"ל הקבוצה

עמוס רוזן

מנכ"ל חברת הביצוע
קבוצת ינושבסקי הינה קבוצת נדל"ן משפחתית מובילה ובעלת מוניטין רב המתמחה בשלושה תחומי פעילות: ביצוע פרויקטים עתירי מערכות, יזמות, תכנון והקמה של מגורי יוקרה והשקעות בסטארט-אפים מתחום הבנייה. הקבוצה הוותיקה הוקמה בימי טרום המדינה על ידי הקבלן צבי ינושבסקי שעלה ארצה מפולין. במרוצת השנים המשיך את דרכו בנו אלי ינושבסקי, בעלים ויו"ר החברה כיום ובשני העשורים האחרונים מובילים את החברה בני הדור השלישי במשפחה.

אלינור ינושבסקי רוזן

מנכ"לית חברת הייזום והפיתוח
נגן וידאו

יכולותיה של קבוצת ינושבסקי להוציא אל הפועל פרויקטים מורכבים ומאתגרים, עמידתה בסטנדרטים ותקנים בינלאומיים, הקפדתה על איכות, בטיחות ומצוינות – הופכים אותה לחוד החנית של ענף הביצוע בארץ.

הקבוצה בעלת סיווג בלתי מוגבל (ג' 5) לביצוע עבודות בנייה בענף ראשי 100 ובמהלך השנים זכתה מספר פעמים במקום הראשון באוסקר של ענף הבנייה הישראלי, בין היתר על בניית מוזיאון החוויה האולימפית ובניית אולפני הרדיו והטלוויזיה של אוניברסיטת רייכמן בהרצליה וכן על הקמת מבנה מגורים סמאטס 9 בתל-אביב.

ינושבסקי, משלבת בין יכולות תכנון פרוייקטים מורכבים ובין יישומם בפועל בבנייה איכותית ומקצועית. החברה הינה חלוצה בהקמת פרוייקטים של התחדשות עירונית לפי תו תקן ירוק ונחשבת למומחית ביישום פרויקטי ביצוע מורכבים ירוקים ע"פ תקן 5281 בכלל.

כחברת ביצוע ינושבסקי בונה פרוייקטים לפי תקן ירוק- 5281 בכל המגזרים, התעשיות וההיקפים, ללא הגבלה ובהצלחה מרובה.

בשנים האחרונות ביצעה החברה פרוייקטים לפי תקן זה למגזר הפרטי, הציבורי והמוסדי.

בנוסף, החברה מפתחת טכנולוגיות בנייה ירוקה אשר הינם פרי נסיונה המוצלח ומהווים פתרונות יצירתיים ומצליחים בתחום הבניה הירוקה.

דילוג לתוכן